https://hypercel.ir/wp-content/uploads/2024/02/1.jpg

توضیحات:

مودم 4G قابل حمل نزتک مدل 99BN با طراحی منحصر به‌فرد و بهره‌مندی از باتری 6000 میلی‌آمپری، برای کاربرانی که نیاز به مودم همراه قدرتمند و استفاده از سرعت بالای اینترنت دارند، تحولی بزرگ در دنیای اینترنت و شبکه است. اما باتری قدرتمند 6000 میلی آمپری تنها برتری مودم 99BN نزتک نیست و از دیگر نقاط قوت این محصول می‌توان به بهره‌مندی از پردازنده قدرتمند مدیاتک،  2 گیگ حافظه داخلی، پشتیبانی از سیمکارت نانو، بهره‌مندی از خروجی شارژ و … اشاره داشت.

https://hypercel.ir/wp-content/uploads/2024/02/99BN.jpg

مشخصات فنی:

روتر بی‌سیم NZT-99BN، قابلیت پشتیبانی از تمامی اپراتورهای همراه اول، رایتل، شاتل و ایرانسل را دارد. این روتر با ظرفیت باتری 6000mAh که نقطه قوت NZT-99BN محسوب می‌شود، امکان اتصال طولانی مدت را برای کاربران فراهم می‌کند. مدت زمان شارژ کامل این روتر، تا 6 ساعت و مدت زمان کارکرد آن، تا 18 ساعت است. هم‌چنین، در حالت آماده‌باش، می‌تواند تا 48 ساعت ماندگاری داشته باشد. ابعاد کوچک و وزن سبک این روتر، امکان حمل آسان و استفاده در حرکت را برای کاربر فراهم می‌کند. در هنگام استفاده از سیم‌کارت نانو، باید دقت داشته باشید که حتما سیم‌کارت در زمان خاموش بودن دستگاه، در جای مخصوص خود، به‌طرز صحیح قرار گیرد. هم‌چنین بسیار مهم است که دستگاه را در هنگام شارژ شدن استفاده نکنید تا از آسیب رسیدن به دستگاه جلوگیری شود.

به‌طور کلی مشخصات NZT-99BN شامل موارد زیر می‌شود:

    قابلیت استفاده به‌عنوان روتر
    اتصال هم‌زمان 10 کاربر
    پشتیبانی از اپراتورهای همراه اول، رایتل، ایرانسل و شاتل، بدون نیاز به تنظیمات خاص
    پشتیبانی از شبکه‌های 3G,4G و LTE
    بهره‌مندی از چیپست قدرتمند مدیاتک
    باتری 6000 میلی‌آمپری
    2 گیگابیت حافظه داخلی
    سرعت بالای انتقال داده
    دفترچه راهنمای فارسی
    خروجی شارژ برای مواقع اضطراری
https://bayanbox.ir/download/8461476119242377355/7.jpg

نکات کاربردی جهت استفاده بهینه از مودم همراه:

برای استفاده بهینه از روتر بی‌سیم همراه NZT-99BN، باید مواردی را حتما مدنظر داشته باشید که عبارتند از:

  پس از خالی شدن شارژ باطری برای اولین بار، دستگاه را حتما به‌صورت خاموش، به‌مدت 8 ساعت به‌طور کامل شارژ کنید.
  برای شارژ دستگاه، فقط از شارژر 5V-2A که با دستگاه روتر شما سازگار است استفاده کنید؛ زیرا شارژرهای متفرقه و ناسازگار با روتر، باعث آسیب‌دیدگی، کارکرد نامناسب، یا آتش‌سوزی روتر می‌شوند. علاوه بر این، دستگاه شما نیز از حالت گارانتی خارج می‌شود.
  به‌هیچ عنوان از پورت USB کامپیوتر شخصی خود برای شارژ روتر استفاده نکنید.
  برای روشن نمودن روتر، دکمه پاور دستگاه را به‌مدت 3 تا 5 ثانیه نگه‌دارید و به مدت 60 ثانیه برای تکمیل زمان بارگذاری دستگاه، منتظر بمانید.
  برای اطمینان از شارژ کامل دستگاه، به چراغ‌های LED که در قسمت زیر روتر قرار دارد توجه کنید. روشن شدن چراغ‌های LED، نشان‌دهنده اتمام شارژ     دستگاه است.